Disable Copy Text

Thursday, November 26, 2020

शिकस्त-ए-शीशा-ए-दिल की दवा

  

शिकस्त-ए-शीशा-ए-दिल की दवा मैं क्या करता
तिरे अलावा कोई दूसरा मैं क्या करता
*शिकस्त-ए-शीशा-ए-दिल=शीशे जैसा टूटा हुआ दिल

मैं ग़ोता-ज़न था तिरी याद के समुंदर में
लिबास उठा के कोई ले गया मैं क्या करता
*ग़ोता-ज़न=गोता अलगाने वाला

किसी के जाम की झूटी शराब क्यूँ पीता
तुम्हारे हुस्न की क़ातिल अदा मैं क्या करता

मैं जब चला मिरी मंज़िल भी चल पड़ी आगे
हमारा कम न हुआ फ़ासला मैं क्या करता

हर एक चीज़ अगर तेरे इख़्तियार में है
तो मैं ने होने दिया जो हुआ मैं क्या करता

हयात-ए-नौ के जज़ीरे पे रोकनी पड़ी नाव
मुख़ालिफ़त पे तुली थी हवा मैं क्या करता
*हयात-ए-नौ=नई ज़िंदगी; जज़ीरे=द्वीप; मुख़ालिफ़त=विरोध

मिरी सरिश्त में इंकार रख दिया तू ने
तो हुक्म मानता कैसे भला मैं क्या करता
*सरिश्त=स्वभाव

ये दिल तो एक ज़माने से इंतिज़ार में था
तू आ के बैठता फिर देखता मैं क्या करता

मिरा तो जो भी था सब कुछ तिरा दिया हुआ था
मिरे करीम तिरा शुक्रिया मैं क्या करता
*करीम=ईश्वर, कृपालु

~ हसन शाहनवाज़ ज़ैदी

Nov 26, 2020| e-kavya.blogspot.com
Submitted by: Ashok Singh
 

No comments:

Post a Comment