Disable Copy Text

Thursday, June 2, 2016

सौ रंग है किस रंग से तस्वीर बनाऊँ



सौ रंग है किस रंग से तस्वीर बनाऊँ
मेरे तो कई रूप हैं किस रूप में आऊँ

क्यूँ आ के हर इक शख़्स मेरे ज़ख़्म कुरेदे
क्यूँ मैं भी हर इक शख़्स को हाल अपना सुनाऊँ

क्यूँ लोग मुसिर हैं कि सुनें मेरी कहानी
ये हक़ मुझे हासिल है सुनाऊँ कि छुपाऊँ
*मुसिर=बार बार एक ही काम करने के लिये कहने वाला

इस बज़्म में अपना तो शनासा नहीं कोई
क्या कर्ब है तन्हाई का मैं किस को बताऊँ
*बज़्म=महफिल; शनासा=जान-पहचान; कर्ब=बेचैनी

कुछ और तो हासिल न हुआ ख़्वाबों से मुझ को
बस ये है कि यादों के दर-ओ-बाम सजाऊँ
*दर-ओ-बाम=दरवाज़े और छत

बे-क़ीमत व बे-माया इसी ख़ाक में यारों
वो ख़ाक भी होगी जिसे आँखों से लगाऊँ
*बे-माया =बेसहारा, ग़रीब

किरनों की रिफ़ाक़त कभी आए जो मयस्सर
हम-राह मैं उन के तेरी दहलीज़ पे आऊँ
*रिफ़ाक़त=साथ, दोस्ती; मयस्सर=उपलब्ध

ख़्वाबों के उफ़ुक़ पर तिरा चेहरा हो हमेशा
और मैं उसी चेहरे से नए ख़्वाब सजाऊँ
*उफ़ुक़=आकाश का घेरा

रह जाएँ किसी तौर मेरे ख़्वाब सलामत
उस एक दुआ के लिए अब हाथ उठाऊँ

~
अतहर नफ़ीस

May 23, 2015|e-kavya.blogspot.com
Submitted by: Ashok Singh

No comments:

Post a Comment