Disable Copy Text

Sunday, July 12, 2020

अल्लाह दे सके तो दे


अल्लाह दे सके तो दे ऐसी ज़बाँ मुझे
अपना समझ के दिल से लगा ले जहाँ मुझे

सेहन-ए-चमन से जब भी उठा है धुआँ कभी
याद आ के रह गया है मिरा आशियाँ मुझे
*सेहन-ए-चमन=बगीचे का आँगन

ख़ार-ए-नफ़स ने मुझ को न सोने दिया कभी
इक उम्र मौत देती रही लोरियाँ मुझे
*ख़ार-ए-नफ़स=साँसों की चुभन

मैं इक चराग़ लाख चराग़ों में बट गया
रक्खा जो आइनों ने कभी दरमियाँ मुझे

मैं आने वाले क़ाफ़िले का मीर बन गया
छोड़ा था साथियों ने पस-ए-कारवाँ मुझे
*मीर=सरदार; पस-ए-कारवाँ=करवाँ के पीछे

हर मौज से उलझती हुई खेलती हुई
साहिल पे लाई कश्ती-ए-उम्र-ए-रवाँ मुझे
*कश्ती-ए-उम्र-ए-रवाँ= गुज़रती हुई ज़िंदगी की नाव

'सीमाब' दश्त-ए-ज़ीस्त से मैं क्या करूँ गिला
बख़्शी हैं बस्तियों ने भी वीरानियाँ मुझे
*दश्त-ए-ज़ीस्त=जीवन का रेगिस्तान

~ सीमाब सुल्तानपुरी

Jul 12, 2020 | e-kavya.blogspot.com
Submitted by: Ashok Singh

No comments:

Post a Comment