Disable Copy Text

Sunday, July 26, 2020

मैं ख़याल हूँ किसी और का


मैं ख़याल हूँ किसी और का मुझे सोचता कोई और है
सर-ए-आईना मिरा अक्स है पस-ए-आईना कोई और है
*दर्पण में; आईने के पीछे

मैं किसी के दस्त-ए-तलब में हूँ तो किसी के हर्फ़-ए-दुआ में हूँ
मैं नसीब हूँ किसी और का मुझे माँगता कोई और है
*दस्त-ए-तलब=माँगते हुए हाथ; हर्फ़-ए-दुआ=प्रार्थना के शब्द

अजब ए'तिबार ओ बे-ए'तिबारी के दरमियान है ज़िंदगी
मैं क़रीब हूँ किसी और के मुझे जानता कोई और है
*ए’तिबार=विश्वास; बे-ए’तिबारी=अविश्वास

मिरी रौशनी तिरे ख़द्द-ओ-ख़ाल से मुख़्तलिफ़ तो नहीं मगर
तू क़रीब आ तुझे देख लूँ तू वही है या कोई और है
*ख़द्द-ओ-ख़ाल=रूप; मुख़्तलिफ़=अलग

तुझे दुश्मनों की ख़बर न थी मुझे दोस्तों का पता नहीं
तिरी दास्ताँ कोई और थी मिरा वाक़िआ कोई और है
*वाक़िआ=प्रसंग

वही मुंसिफ़ों की रिवायतें वही फ़ैसलों की इबारतें
मिरा जुर्म तो कोई और था प मिरी सज़ा कोई और है

कभी लौट आएँ तो पूछना नहीं देखना उन्हें ग़ौर से
जिन्हें रास्ते में ख़बर हुई कि ये रास्ता कोई और है

जो मिरी रियाज़त-ए-नीम-शब को 'सलीम' सुब्ह न मिल सकी
तो फिर इस के मअ'नी तो ये हुए कि यहाँ ख़ुदा कोई और है
*रियाज़त-ए-नीम-शब=आधी रात को की हुई प्रार्थना

~ सलीम कौसर

Jul 26, 2020 | e-kavya.blogspot.com
Submitted by: Ashok Singh

No comments:

Post a Comment