Disable Copy Text

Sunday, April 23, 2017

मुझे नवम्बर की धूप की तरह मत चाहो

Related image

मुझे नवम्बर की धूप की तरह मत चाहो
कि इस में डूबो तो तमाज़त में नहा जाओ
और इस से अलग हो तो
ठंडक को पोर पोर में उतरता देखो 


मुझे सावन के बादल की तरह चाहो 
कि उस का साया बहुत गहरा
नस नस में प्यास बुझाने वाला
मगर उस का वजूद पल में हवा
पल में पानी का ढेर 


मुझे शाम की शफ़क़ की तरह मत चाहो
कि आसमान के क़ुर्मुज़ी रंगों की तरह
मेरे गाल सुर्ख़
मगर लम्हा-भर बाद
हिज्र में नहा कर, रात सी मैली मैली 


मुझे चलती हवा की तरह मत चाहो
कि जिस के क़याम से दम घुटता है
और जिस की तेज़-रवी क़दम उखेड़ देती है 


मुझे ठहरे पानी की तरह मत चाहो
कि मैं इस में कँवल बन के नहीं रह सकती हूँ 


मुझे बस इतना चाहो
कि मुझ में चाहे जाने की ख़्वाहिश जाग उठे!

*तमाज़त=तीव्र गर्मी; शफ़क़=सूर्यास्त की 
लालिमा; क़ुर्मुज़ी=किरमिजी - लाल रंग; क़याम=रुकना

~ किश्वर नाहीद


  Apr 12, 2017| e-kavya.blogspot.com
  Submitted by: Ashok Singh

No comments:

Post a Comment