Disable Copy Text

Sunday, July 30, 2017

मिरी ज़िंदगी है ज़ालिम

Image may contain: 1 person, closeup



मिरी ज़िंदगी है ज़ालिम तिरे ग़म से आश्कारा
तिरा ग़म है दर-हक़ीक़त मुझे ज़िंदगी से प्यारा
*आश्कारा=स्पष्ट, साफ़

वो अगर बुरा न मानें तो जहान-ए-रंग-ओ-बू में
मैं सुकून-ए-दिल की ख़ातिर कोई ढूँढ लूँ सहारा
*जहान-ए-रंग-ओ-बू=रंग और खुशबू की दुनिया

मुझे तुझ से ख़ास निस्बत मैं रहीन-ए-मौज-ए-तूफ़ाँ
जिन्हें ज़िंदगी थी प्यारी उन्हें मिल गया किनारा
*निस्बत=रिश्ता; रहीन=ऋणी

मुझे आ गया यक़ीं सा कि यही है मेरी मंज़िल
सर-ए-राह जब किसी ने मुझे दफ़अ'तन पुकारा
*दफ़अ'तन=तुरंत

ये ख़ुनुक ख़ुनुक हवाएँ ये झुकी झुकी घटाएँ
वो नज़र भी क्या नज़र है जो समझ न ले इशारा

मैं बताऊँ फ़र्क़ नासेह जो है मुझ में और तुझ में
मिरी ज़िंदगी तलातुम तिरी ज़िंदगी किनारा
*नासेह=उपदेशक; तलातुम=ऊँची लहर

मुझे फ़ख़्र है इसी पर ये करम भी है मुझी पर
तिरी कम-निगाहियाँ भी मुझे क्यूँ न हों गवारा

मुझे गुफ़्तुगू से बढ़ कर ग़म-ए-इज़्न-ए-गुफ़्तुगू है
वही बात पूछते हैं जो न कह सकूँ दोबारा
*इज़्न=इज़ाज़त

कोई ऐ 'शकील' पूछे ये जुनूँ नहीं तो क्या है
कि उसी के हो गए हम जो न हो सका हमारा

‍‍~ शकील बदायूँनी

  Jun 25, 2017| e-kavya.blogspot.com
  Submitted by: Ashok Singh

No comments:

Post a Comment